close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
牛爾產品使用順序
Sep 21st 2014, 17:41

我的膚質是屬於混合性的過敏性肌膚
夏天T字部位超油 冬天臉又超乾
偶爾洗臉還很會脫皮
最近上網爬文聽說牛爾產品都不錯
所以買了
金盞花舒緩調理水
小黃瓜清新無油保濕乳液
.青木瓜毛孔淨化角質凝膠
黑裡透白美人黑面膜
這4種

所以我想問
1.我該先擦化妝水再敷面膜還是?
2.去角質和面膜可以一起嗎?還是要分開?
3.我還有自己買的蘆薈露 我可以敷完面膜擦蘆薈然後早上再用乳液嗎?

幫我回答一下唷~謝謝><

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2d75ji0bkx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()