close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
遺失 黑色porter皮夾
May 8th 2014, 14:45, by xsuperman

作者xsuperman (水水)

看板Tainan

標題遺失 黑色porter皮夾

時間Thu May 8 14:44:58 2014

小弟粗心黑色的porter皮夾 在騎車的時後從口袋裡溜出來散步了 等我到學校發現已不見 回頭路上找 發現在林森路陸橋附近 發現我的悠遊卡和剪了角的甜心卡 就是沒發現我的皮夾 皮夾裡的錢和證件是小事 但皮夾是我的生日禮物 皮夾裡也有張照片是我的寶貝 目前小弟已經掛失 請善心的大大能夠還我 願以一杯特大杯星巴克作為謝禮 再捐五百給有需要的人 可以幫我送到警察局 或者學生証上的系所系辦 也可以站內信 我騎車去跟你拿 拜託了 沒有皮夾 小弟我沒心情寫論文阿阿阿阿 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 140.116.78.239 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tainan/M.1399531500.A.3F5.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2d75ji0bkx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()