close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[求助] 女友屢勸不聽
Feb 27th 2015, 19:26, by bdchen

作者bdchen (我愛紅娘)

看板Boy-Girl

標題[求助] 女友屢勸不聽

時間Fri Feb 27 19:26:18 2015

bg版首po 排版不好請見諒 跟女友在一起200天了 剛開始在一起的時候因為一個男生常常吵架 一下是半夜載他回家 一下是那個男生半夜找她出來聊天 後來經過一次大吵之後 她答應我以後不會跟他有任何瓜葛 今天去他們學校的園遊會 我有事跟朋友先走 那個男生之後也有來 女友說他們“只抱了一下沒什麼” 然後我剛剛跟她停在路邊吵了一下 我問妳真的覺得抱一個沒什麼嗎? 她就ㄍㄧㄥˊ走了 幹現在一個人在路邊發文 還一直發抖 我到底該怎麼做啊! 有沒有除了分手以外的方法 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 39.15.14.94 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1425036380.A.842.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2d75ji0bkx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()