close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[問題] 使用植春秀卸妝油會長痘
Oct 9th 2014, 14:09, by chensee719

作者chensee719 (amber kuo)

看板MakeUp

標題[問題] 使用植春秀卸妝油會長痘

時間Thu Oct 9 14:08:59 2014

大家好^^ 希望大家可以幫我 我算是油性肌膚鼻翼的毛孔稍粗大 不常化妝 化妝時都是淡妝為主 目前用的卸妝產品是植春秀的紫和梅那瓶 卸妝順序都正常也不偷懶 然後這兩三個月下來我兩頰都會冒痘痘(消了又長) 我喝水頻率變多(想說可消痘) 我也擦了日本必買的那個痘痘藥膏起初有用但後來就變還好不太有效 直到剛剛看了vogue介紹卸妝產品的文章 文章說偏油性肌+毛孔偏大的女孩(根本說我><)盡量不要用油性的卸妝產品易長痘(文章封圖就是紫和梅那瓶) !!感覺它這句話打破我為何長痘原因 想請問有用紫和梅的大家你們會長痘麻? 還有請問油性肌的大家你們有推薦的卸妝產品嗎? 另外之前有聽過 蘭寇輕柔卸妝乳評價不錯!請問他好用嗎? 期盼大家的回覆 謝謝^^ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 210.59.126.57 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1412834942.A.FD7.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kko2d75ji0bkx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()